Валюта | Купівля | Продаж | Курс НБУ |
---|---|---|---|
1 EUR | 47,8000 | 48,700 | 48,2053 |
1 USD | 41,3000 | 41,800 | 41,5062 |
Банківська сфера традиційно відноситься до сфери послуг. А у сфері послуг важлива саме якість і рівень обслуговування клієнта. Першу враження про банківську установу клієнт отримує з його інформаційного вікна або, як прийнято називати банківським терміном, колл-центру. У БТА Банку це добре розуміють, тому роботі колл-центру приділяється велика увага. Час дозвону в БТА Банку - не більше 5 сек., час роботи – цілодобово.
Клієнт може поставити будь-яке питання в компетенції менеджера колл-центру БТА Банка і гарантовано отримає кваліфіковану і повну відповідь на питання. Клієнт може отримати вичерпну інформацію про БТА Банк, його банківські продукти і акційні послуги, наші менеджери допоможуть вирішити будь-яку проблему з пластиковою карткою.
Питання, що часто зустрічаються, за словами Заступника Голови Правління по роздрібному бізнесу Шумунової Я. В. - це питання, які стосуються обслуговування платіжних карт: перевірка балансу, активація, зняття лімітів по ПК. " Зустрічаються і нестандартні питання, які вимагають глибокого знання банківських продуктів. Тому всі наші фахівці проходять ретельну попередню підготовку. Для БТА Банку колл-центр - це його голосова візитна картка".
За версією журналу "Гроші" №15 від 15-28 серпня, колл - центр БТА Банка отримав відмінну оцінку швидкості, якості і професіоналізму консультацій серед 34 крупних і найбільших банків України. "Основні проблеми колл-центрів банків - це, як правило, час дозвону. Банки емітують велику кількість платіжних карт, але не підкріплюють їх достатньою кількістю обслуговуючого персоналу, через що і виникають проблеми з дозвоном. БТА Банк взаємозв'язок кількості співробітників колл- центру і кількість емітованих карток чітко регламентує, тому проблем з дозвоном немає" -, підсумовує Заступник Голови Правління БТА Банка.
Середній бал: 5